BAZA USŁUG BADAWCZYCH
Uniwersytetu Jagiellońskiego
Grywalizacja i jej potencjał w biznesie
słowa kluczowe: grywalizacja, motywowanie
numer oferty: UEK/15
tematyka badań:
Wykorzystanie mechanizmów znanych z gier do utrzymania zaangażowania, budowania nawyków i kształtowania pozytywnych zachowań oraz dążenia do osobistego lub zespołowego mistrzostwa w firmie.
Forma i rodzaj świadczonych usług:
- szkolenia i warsztaty,
- audyt potencjału diagnozujący przygotowanie organizacji do wdrożenia grywalizacji,
- kompleksowe opracowanie kampanii grywalizacyjnej i jej wrożenie,
- pomoc przy utrzymaniu efektów kampanii grywalizacyjnej.
Korzyści
- Możliwość nabycia praktycznych umiejętności wdrażania i projektowania grywalizacji w kontekście biznesowym z wykorzystaniem mechanizmów znanych z gier w celu zwiększania zaangażowania i motywacji pracowników do wykonania pożądanych czynności i zadań;
- Zdobycie umiejętności zaprojektowania wciągającej i opłacalnej rozgrywki, angażującej zarówno własnych pracowników, jak też obecnych i przyszłych klientów firmy.
usługi:
Specjalistyczne zajęcia, podczas których poruszane będą m.in. następujące zagadnienia:
- audyt i ocena organizacji oraz jej potencjału diagnozujące przygotowanie do wdrożenia grywalizacji,
- identyfikacja dominujących motywatorów zewnętrznych i wewnętrznych wśród pracowników i kadry zarządzającej,
- korzyści i ograniczenia związane ze zgrywalizowaniem procesów i relacji międzyludzkich,
- identyfikacja procesów, działań, obszarów w organizacji, w których grywalizacja wpłynie na poprawę zaangażowania,
- określenie „kamieni milowych” w trakcie wdrażania grywalizalizacji,
- storytelling – pisanie historii swojej firmy i przyciąganie uwagi odbiorców,
- jak poprawić skuteczność procesów rekrutacji, onboardingu i rozwoju pracowników?
- jak integrować zespół, zwiększać efektywność działania organizacji?
- jaką grywalizację zastosować i czy można istniejące systemy IT w organizacji zintegrować z platformą grywalizacyjną?
- jakie typy graczy występują w organizacji najczęściej i jak z nimi postępować na etapie wdrażania grywalizacji,
- jak zgrywalizować konkretne procesy, działania, obszary w organizacji?
- jak i za co przydzielać punkty po zgrywalizowaniu konkretnych procesów, działań obszarów oraz jak i komu prezentować wyniki?
- jak oceniać i mierzyć efekty grywalizacji oraz jak utrzymać pozytywne rezultaty kampanii grywalizacyjnej?
Zapraszamy
- Właścicieli firm oraz managerów, którym zależy na podniesieniu konkurencyjności swojego zespołu lub przedsiębiorstwa w takich obszarach jak sprzedaż, komunikacja z klientem, motywacja i zaangażowanie pracowników;
- Managerów HR oraz specjalistów ds. zasobów ludzkich odpowiedzialnych za motywację pracowników oraz ich zaangażowanie w wykonywaną pracę i życie firmy, którzy chcą podnieść swoje kompetencje oraz wykorzystać grywalizację do stworzenia optymalnego środowiska pracowniczego;
- Dyrektorów i managerów sprzedaży, którzy chcą wykorzystać mechanizmy grywalizacji do motywowania przedstawicieli handlowych celem podniesienia wyników sprzedażowych;
- Rekruterów oraz pracowników agencji zatrudnienia, którzy chcą oprzeć procesy rekrutacyjne w oparciu o mechanizmy grywalizacyjne, angażując i motywując kandydata w nowoczesny sposób;
- Marketing managerów, brand managerów oraz product managerów, którzy odpowiedzialni są za nowoczesne metody interakcji z klientem i chcą w skuteczny sposób angażować odbiorców w działania marki;
- Project managerów, którzy odpowiedzialni są za wdrożenie grywalizacji w przedsiębiorstwach i koordynują projekty grywalizacyjne, bądź też chcą wykorzystać techniki grywalizacji w zarządzaniu swoimi projektami;
- Szkoleniowców i trenerów, którzy chcą prowadzić szkolenia z grywalizacji bądź też wykorzystać angażujące techniki grywalizacyjne, we własnych formach szkoleniowych;
- Wszystkich, którzy chcą poznać najnowsze metody owocnej realizacji celów biznesowych, społecznych czy edukacyjnych przy zastosowaniu grywalizacji i wprowadzić je do swojej organizacji, w tym m.in. przedstawicieli NGO.
doświadczenie / referencje / realizacje:
- Duże doświadczenie w badaniach nad zastosowaniami grywalizacji w obszarach biznesowym i edukacyjnym;
- Współpraca z dostawcami rozwiązań – platformy grywalizacyjne i możliwość wykorzystania ich narzędzi do wdrożenia grywalizacji;
- Opracowanie programów grywalizacyjnych i pomoc przy ich wdrożeniach w kilku przedsiębiorstwach.
forma współpracy: usługi badawcze, inne
rodzaj usług badawczych: ekspertyza
informacja / kontakt broker Uniwersytetu Jagiellońskiego
imię i nazwisko: Małgorzata Smaga-Szczepańczyk
telefon: 122935909