BAZA USŁUG BADAWCZYCH
Uniwersytetu Jagiellońskiego
Badania rynkowe i konsumenckie
słowa kluczowe: preferencje konsumentów, analiza rynku, konkurencyjność, badanie produktów
numer oferty: UEK/8
tematyka badań:

Badania rynkowe pod kątem zjawisk ekonomicznych i społecznych, mogących stanowić wsparcie w procesach decyzyjnych w firmie odnośnie sposobów i strategii działania na danym rynku (dowolnie definiowanym). Badania zachowań i preferencji konsumentów służących optymalizacji jakości oferowanych produktów i usług oraz strategii ich sprzedaży.

aparatura:

Unikalna infrastruktura badawcza:

  • Eyetracker stacjonarny i mobilny firmy Tobii (jeden z nielicznych w Polsce!)
  • laboratorium sensoryczne wyposażone m.in. w w olfaktometr terenowy Nasal Ranger
usługi:
  • przeprowadzanie wszechstronnych badań i analiz rynku polskiego oraz zagranicznego pod wybranym kątem (różne branże, różne segmenty, różne formy)
  • badania sensoryczne produktów i usług oraz różnych form reklamy z wykorzystaniem metody eyetrackingu
  • badana zachowań i preferencji konsumentów
  • badania z zakresu myślenia kreatywnego
  • badania służące analizie strategicznej przedsiębiorstwa
  • badania pod kątem analizy pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa
  • badania w zakresie organizacji i zarządzania w firmie
doświadczenie / referencje / realizacje:
  • unikalna infrastruktura badawcza
  • badania z wykorzystaniem najnowocześniejszych technik i metod badawczych:
    • klasyczne badania ankietowe, wywiady, grupy fokusowe, desk research
    • metoda badań kooperatywnych z wykorzystaniem koncepcji pełnej partycypacji
    • metody analizy strategicznej  - metody portfelowe, metoda 5 sił Portera, metoda łańcucha wartości, benchmarking, SWOT
    • heurystyczne/inwentyczne – metoda morfologiczna, metoda myślenia w bok, metoda superpozycji, odmiany burzy mózgów, metoda analogii
  • oceny sensoryczne przeprowadzane  przez wyselekcjonowany i wykwalifikowany zespół badawczy
forma współpracy: usługi badawcze
rodzaj usług badawczych: analiza, ekspertyza

informacja / kontakt broker Uniwersytetu Jagiellońskiego

imię i nazwisko: Małgorzata Smaga-Szczepańczyk
telefon: 122935909
AKTUALNOŚCI
NAJNOWSZE INFORMACJE
Naukowcy UJ CM opracowali cząsteczkę, która może posłużyć w terapii chorób neurologicznych
Zespół prof. Krzysztofa Kamińskiego z Wydziału Farmaceutycznego UJ CM opracował cząsteczkę o symbolu iQ-007, która zakończyła z sukcesem fazę rozwoju przedklinicznego w kierunku terapii padaczki lekoopornej. Obecnie prowadzone są prace pod kątem regulatorowym dopuszczającym cząsteczkę do pierwszej fazy badań klinicznych. Te zaplanowano na przyszły rok.
Big Pharma Day 2024: Drug discovery… i co dalej?
We wrześniu Centrum Transferu Technologii CITTRU organizuje czwartą edycję wydarzenia dla naukowców pracujących w obszarach okołolekowych.
Na UJ opracowano nową, oszczędną metodę galwanizacji
Na Uniwersytecie Jagiellońskim opracowano nową metodę cienkowarstwowego powlekania materiałów w drodze elektrolitycznej w sposób przypominający drukowanie. Innowację można wdrożyć w skali przemysłowej. Co ważne, jej stosowanie wymaga minimalnych ilości materiałów chemicznych, a dodatkowo jej właściwości mogą przyczynić się do szybszego rozwoju organicznych ogniw solarnych III generacji. Nową metodą można pokrywać różnego typu materiały warstwami o grubości liczonej w nanometrach.
ZESPÓŁ
NASI PRACOWNICY
PARTNERZY
Klaster Lifescience KrakówPACTTJagiellońskie Centrum Innowacji
Kontakt
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
Centrum Transferu Technologii CITTRU
Uniwersytet Jagielloński
ul. Bobrzyńskiego 12,
30-348 Kraków

TELEFON:
+48 12 664 42 00
E-MAIL:
cittru@uj.edu.pl
Fundusze EuropejskieMNiSWInkubator InnowacyjnościUnia Europejska