BAZA USŁUG BADAWCZYCH
Uniwersytetu Jagiellońskiego
Instytut Kultury, Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ
słowa kluczowe: zarządzanie, marketing, tagowanie, ekspertyzy, internet, technologie, e-marketing
numer oferty: 109
tematyka badań:
  • Analiza strategiczna organizacji, tworzenie strategii rozwoju i działania organizacji ze szczególnym uwzględnieniem tzw. nowych technologii i Internetu, formułowanie i re-formułowanie  misji organizacji
  • Badania kultury organizacyjnej, reorganizacja i możliwości tworzenia kultur proefektywnościowych, zarządzanie konfliktem w firmie, badania subkultur w organizacji i budowanie zespołów
  • Badania marketingowe w instytucjach kultury, tworzenie profili odbiorców, targetowanie rynku odbiorców kultury, badanie otoczenia organizacji, analiza stakeholders, badania trendów w społeczności lokalnej, uwarunkowania kulturowe i społeczne tworzenia polityki kulturalnej władz lokalnych.
  • Obecność organizacji w przestrzeni Internetu, technologie, procesy biznesowe
  • Dostosowanie procesów zarządzania i organizacji do wymagań i możliwości Internet
  
aparatura:

Oprogramowanie dostosowane do celów usługi, środowiska projektowe

usługi:
  • Doradztwo i konsultacje w działaniach związanych z praktycznym zastosowaniem Internetu w działaniach przedsiębiorstwa (oferta skierowana głównie do sektora małych i średnich przedsiębiorstw) oraz przygotowaniem go do pełnego i świadomego udziału w transformacji cyfrowej tj. uwzględnienia i zastosowania odpowiednich technik zarządzania i organizacji oraz technologii. Obejmują one:
    • Ocenę stopnia zaawansowania przygotowania przedsiębiorstwa do udziału w Internecie i szerzej w transformacji cyfrowej lub ewaluację już podjętych działań takich jak własna strona, udział w mediach społecznościowych itp.
    • Propozycje konkretnych działań wprowadzających lub rozszerzających udział przedsiębiorstwa w Internecie oraz transformacji cyfrowej, uwzgledniające praktycznie wszystkie aspekty jego funkcjonowania i dostosowane do jego jednostkowej specyfiki.
    • Śledzenie i korygowanie na bieżąco w sposób dyspozycyjny wprowadzanych zmian, będących skutkiem obydwu wcześniej wymienionych działań w porozumieniu z zarządzającymi (monitorowanie procesu wprowadzania zmian i innowacji).

Efekty dla przedsiębiorstwa:

  • Obniżenie kosztów działania.
  • Pozyskanie nowych rynków.
  • Wprowadzenie nowych produktów i usług
  • Ulepszenie procesów organizacyjnych i zarządczych wewnątrz przedsiębiorstwa
  • Uzyskanie przewagi konkurencyjnej.
  • Pozyskanie wiedzy na temat możliwości i konieczności związanych z istnieniem Internetu oraz trwającym procesem transformacji cyfrowej gospodarki.
  • Szkolenia w zakresie protokołu dyplomatycznego dla pracowników instytucji kultury, autoprezentacja, zagadnienia precedencji w wystąpieniach publicznych, organizacja wydarzeń kulturalnych z uwzględnieniem zasad protokolarnych
  • Opracowywanie strategii rozwoju instytucji kultury
  • Szkolenia z zakresu zarządzania strategicznego instytucji kultury, analizy strategicznej firmy lub jej działów
  • Szkolenie umiejętności budowania celów instytucji kultury,  definiowania poro duktu, budowania marki
  • Współpraca z władzami lokalnymi w zakresie tworzenia polityki kulturalnej, strategii rozwoju, wyznaczania kierunków zrównoważonego rozwoju w świetle partycypacji obywatelskiej, współpraca z władzami lokalnymi w zakresie wdrażania partycypacji społecznej
doświadczenie / referencje / realizacje:
  • Wykładowcy w zakresie zarzadzania humanistycznego w Instytucie Kultury UJ i w innych uczelniach, praktyczne doświadczenia doradcze i konsultacyjne 
forma współpracy: usługi badawcze, konsorcjum, projekt, inne
rodzaj usług badawczych: pomiary, analiza, ekspertyza

informacja / kontakt broker Uniwersytetu Jagiellońskiego

imię i nazwisko:
telefon: + 48 12 664 42 00
AKTUALNOŚCI
NAJNOWSZE INFORMACJE
Pierwszy na Uniwersytecie Jagiellońskim patent europejski ze skutkiem jednolitym na terytorium 18 państw!
Informujemy, że 19 listopada został wydany pierwszy dla Uniwersytety Jagiellońskiego Certyfikat o przyznaniu efektu jednolitego dla patentu europejskiego (EP4324326).
Atomin 2.0 Day
Save the date! Zapraszamy 5 grudnia na spotkanie prezentujące interdyscyplinarne, analityczne i badawcze możliwości Uniwersytetu Jagiellońskiego!
W sprzedaży pojawił się produkt powstały na bazie technologii z UJ

Stworzona na Uniwersytecie Jagiellońskim technologia, która przed kilkoma laty została sprzedana spółce CHDE Polska SA, stała się podstawą do opracowania biokompatybilnych nanokapsułek, umożliwiających skuteczne dostarczanie do organizmu związków hydrofobowych. Za chronionym patentem wynalazkiem stoją prof. Szczepan Zapotoczny z Wydziału Chemii UJ i dr Joanna Szafraniec-Szczęsny z Wydziału Farmaceutycznego UJ CM.

ZESPÓŁ
NASI PRACOWNICY
PARTNERZY
Klaster Lifescience KrakówPACTTJagiellońskie Centrum Innowacji
Kontakt
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
Centrum Transferu Technologii CITTRU
Uniwersytet Jagielloński
ul. Bobrzyńskiego 12,
30-348 Kraków

TELEFON:
+48 12 664 42 00
E-MAIL:
cittru@uj.edu.pl
Fundusze EuropejskieMNiSWInkubator InnowacyjnościUnia Europejska