BAZA USŁUG BADAWCZYCH
Uniwersytetu Jagiellońskiego
Instytut Kultury, Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ
słowa kluczowe: zarządzanie, marketing, tagowanie, ekspertyzy, internet, technologie, e-marketing
numer oferty: 109
tematyka badań:
- Analiza strategiczna organizacji, tworzenie strategii rozwoju i działania organizacji ze szczególnym uwzględnieniem tzw. nowych technologii i Internetu, formułowanie i re-formułowanie misji organizacji
- Badania kultury organizacyjnej, reorganizacja i możliwości tworzenia kultur proefektywnościowych, zarządzanie konfliktem w firmie, badania subkultur w organizacji i budowanie zespołów
- Badania marketingowe w instytucjach kultury, tworzenie profili odbiorców, targetowanie rynku odbiorców kultury, badanie otoczenia organizacji, analiza stakeholders, badania trendów w społeczności lokalnej, uwarunkowania kulturowe i społeczne tworzenia polityki kulturalnej władz lokalnych.
- Obecność organizacji w przestrzeni Internetu, technologie, procesy biznesowe
- Dostosowanie procesów zarządzania i organizacji do wymagań i możliwości Internet
aparatura:
Oprogramowanie dostosowane do celów usługi, środowiska projektowe
usługi:
- Doradztwo i konsultacje w działaniach związanych z praktycznym zastosowaniem Internetu w działaniach przedsiębiorstwa (oferta skierowana głównie do sektora małych i średnich przedsiębiorstw) oraz przygotowaniem go do pełnego i świadomego udziału w transformacji cyfrowej tj. uwzględnienia i zastosowania odpowiednich technik zarządzania i organizacji oraz technologii. Obejmują one:
- Ocenę stopnia zaawansowania przygotowania przedsiębiorstwa do udziału w Internecie i szerzej w transformacji cyfrowej lub ewaluację już podjętych działań takich jak własna strona, udział w mediach społecznościowych itp.
- Propozycje konkretnych działań wprowadzających lub rozszerzających udział przedsiębiorstwa w Internecie oraz transformacji cyfrowej, uwzgledniające praktycznie wszystkie aspekty jego funkcjonowania i dostosowane do jego jednostkowej specyfiki.
- Śledzenie i korygowanie na bieżąco w sposób dyspozycyjny wprowadzanych zmian, będących skutkiem obydwu wcześniej wymienionych działań w porozumieniu z zarządzającymi (monitorowanie procesu wprowadzania zmian i innowacji).
Efekty dla przedsiębiorstwa:
- Obniżenie kosztów działania.
- Pozyskanie nowych rynków.
- Wprowadzenie nowych produktów i usług
- Ulepszenie procesów organizacyjnych i zarządczych wewnątrz przedsiębiorstwa
- Uzyskanie przewagi konkurencyjnej.
- Pozyskanie wiedzy na temat możliwości i konieczności związanych z istnieniem Internetu oraz trwającym procesem transformacji cyfrowej gospodarki.
- Szkolenia w zakresie protokołu dyplomatycznego dla pracowników instytucji kultury, autoprezentacja, zagadnienia precedencji w wystąpieniach publicznych, organizacja wydarzeń kulturalnych z uwzględnieniem zasad protokolarnych
- Opracowywanie strategii rozwoju instytucji kultury
- Szkolenia z zakresu zarządzania strategicznego instytucji kultury, analizy strategicznej firmy lub jej działów
- Szkolenie umiejętności budowania celów instytucji kultury, definiowania poro duktu, budowania marki
- Współpraca z władzami lokalnymi w zakresie tworzenia polityki kulturalnej, strategii rozwoju, wyznaczania kierunków zrównoważonego rozwoju w świetle partycypacji obywatelskiej, współpraca z władzami lokalnymi w zakresie wdrażania partycypacji społecznej
doświadczenie / referencje / realizacje:
- Wykładowcy w zakresie zarzadzania humanistycznego w Instytucie Kultury UJ i w innych uczelniach, praktyczne doświadczenia doradcze i konsultacyjne
forma współpracy: usługi badawcze, konsorcjum, projekt, inne
rodzaj usług badawczych: pomiary, analiza, ekspertyza
informacja / kontakt broker Uniwersytetu Jagiellońskiego
imię i nazwisko:
telefon: + 48 12 664 42 00
email: cittru@uj.edu.pl