BAZA USŁUG BADAWCZYCH
Uniwersytetu Jagiellońskiego
Katedra Negocjacji, Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ
słowa kluczowe: negocjacje, zarządzanie, marketing, HR, komunikacja, kompetencje, zarządzanie zmianą,
numer oferty: 105
tematyka badań:
Zachowania organizacyjne i zarządzanie - w szczególności firmy sektora ICT oraz sektor bankowy.
Zachowania organizacyjne i zarządzanie - w szczególności firmy sektora ICT oraz sektor bankowy.
- Postawy pracowników
- Przywództwo organizacyjne.
- Komunikacja w organizacji.
- Kompetencje - diagnoza i rozwój
- Rozwój kreatywnego podejścia do rozwiązywania problemów
- Zarządzanie zmianą w organizacji (poziom organizacji oraz poziom zespołów pracowniczych)
Marketing:
- Wizerunek marki organizacji
- Postawy konsumenckie
aparatura: brak
usługi:
Wykonanie i interpretacja badań w organizacjach:
Wykonanie i interpretacja badań w organizacjach:
- Postawy pracowników / konsumentów / innych grup docelowych
- Zadowolenie z relacji: klienci zewnętrzni lub wewnętrzni
Analizy wykonanych wcześniej badań społecznych
- ilościowych (ankiety, testy)
- jakościowych (wywiady, grupy focusowe)
wraz z propozycjami programu naprawczego
Konsultacje w zakresie zmian organizacyjnych:
- przywództwo organizacyjne
- zmiany w organizacjach
- kreatywność (definiowanie i rozwiązywanie dylematów związanych z aktualną sytuacją firmy)
forma współpracy: usługi badawcze, konsorcjum, projekt, inne
rodzaj usług badawczych: pomiary, analiza, ekspertyza
informacja / kontakt broker Uniwersytetu Jagiellońskiego
imię i nazwisko:
telefon: + 48 12 664 42 00
email: cittru@uj.edu.pl