BAZA USŁUG BADAWCZYCH
Uniwersytetu Jagiellońskiego
Instytut Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa, Wydział Zarządzania i Komunikacji Naukowej UJ
słowa kluczowe: usability, www, architektura informacji, zarządzanie, e-arketing, marketing, analiza
numer oferty: 104
tematyka badań:
aparatura:
Oprogramowanie komputerowe wspomagające przeprowadzanie badań
usługi:
- badanie funkcjonalności i użyteczności komercyjnych i niekomercyjnych serwisów internetowych na różnych etapach ich powstawania i funkcjonowania
- analiza architektury informacji serwisu internetowego
- badanie potrzeb informacyjnych użytkowników systemów internetowych i analiza ekspercka
- analiza otoczenia strategicznego i analiza interesariuszy projektów internetowych w ramach studium wykonalnośc
- klasyczne testy funkcjonalne (sesje z udziałem testera, moderatora i obserwatora)
- Indirect Oral Operational Method
- zogniskowany wywiad grupowy
- wywiady indywidualne (oparte na modelu Kano)
- ankiety (User Experience)
- analiza heurystyczna (ekspercka)
doświadczenie / referencje / realizacje:
Ważniejsze dotychczasowe realizacje:
- badanie funkcjonalności rozproszonego systemu informacji o kierunkach kształcenia na Uniwersytecie Jagiellońskim (w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt nr UDA-POKL-04.01.01-00-089/11-00)
- badania funkcjonalności platformy PASSIM zawierającej specjalizowane repozytoria dziedzinowe (w ramach Narodowego Centrum Badań i Rozwoju K/PBR/000008)
forma współpracy: usługi badawcze, konsorcjum, projekt, inne
rodzaj usług badawczych: pomiary, analiza, ekspertyza
informacja / kontakt broker Uniwersytetu Jagiellońskiego
imię i nazwisko: Marcin Kącki
telefon: +48 12 664 42 06, +48 501 500 116
email: marcin.kacki@uj.edu.pl