BAZA USŁUG BADAWCZYCH
Uniwersytetu Jagiellońskiego
Zakład Pedagogiki Społecznej i Andragogiki, Zakład Pedagogiki Kultury i Historii Idei Pedagogicznych Wydział Filozoficzny UJ
słowa kluczowe: pedagogika społeczna, andragogika, pedagogika kultury, historia idei pedagogicznych, animacja społeczno-kulturowa, kreowanie wizerunku firmy, guerilla marketing, brand personality,społeczeństwo obywatelskie, trzeci sektor, pedagogika zabawy, myślenie projektowe, fundraising. współpraca międzysektorowa
numer oferty: 49
tematyka badań:
- animacja społeczno-kulturowa jako nowoczesna metoda aktywizowania i motywowania;
- kreowanie wizerunku firmy z wykorzystaniem guerilla marketing oraz brand pesonality;
- rozwój społeczeństwa obywatelskiego;
- rozwój i zapotrzebowanie szkoleniowe trzeciego sektora;
- pedagogika zabawy;
- myślenie projektowe, realizacja projektów społeczno-kulturalnych;
- edukacyjne uwarunkowania rozwoju regionalnego;
- fundraising;
- współpraca międzysektorowa.
usługi:
- aplikowalna, sprawdzona wiedza dotycząca nowoczesnych metod aktywacji jednostek i grup, do zastosowania w procesach motywacji pracowników oraz w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy;
- oparte na teorii i wynikach badań metody aktywizowania społeczności lokalnych;
- wkład w opracowywanie lokalnych diagnoz, strategii rozwojowych, raportów społecznych;
- badanie rynku, potrzeb;
- kreowanie potrzeb;
- analizy wybranych elementów środowiska lokalnego;
- badanie opinie na temat różnorodnych zjawisk społecznych;
- raporty na temat trzeciego sektora, aktywności społecznej, społeczeństwa obywatelskiego;
- publikacje z zakresu pedagogiki społecznej;
- szkolenia w zakresie aktywizowania społeczności lokalnych, funkcjonowania trzeciego sektora, fundraisingu, pedagogiki zabawy, opracowywania i realizacji projektów.
Stosowane metody i techniki badawcze:
- typ jakościowych badań etnograficznych techniką obserwacji uczestniczącej niejawnej i wywiadu nieskategoryzowanego;
- badanie w działaniu;
- badania metodą sondażu diagnostycznego.
doświadczenie / referencje / realizacje:
- Agnieszka Sojka – współpraca z Klastrem Analityka Biznesowa w ramach autorskiego projektu „Zastosowanie edukacji kreatywnej oraz animacji społeczno-kulturowej w biznesie – staże dla Animatorów Kultury w Przemysłach Kreatywnych”;
- Łukasz Hajduk – staż w ramach projektu „Staże, praktyka, kadry. Klucze do sukcesu w biznesie” w firmie szkoleniowej. Certyfikat fundraisera, ukończone szkolenia z zakresu komercjalizacji wiedzy (Praktyk nauk humanistycznych i społecznych, Warszawa, WSPS; BRing. Nauki społeczne dla gospodarki, WSE im. Ks. J. Tischnera), Małopolskie Stypendium Doktoranckie.
forma współpracy: usługi badawcze, konsorcjum, projekt, inne
rodzaj usług badawczych: pomiary, analiza, ekspertyza
informacja / kontakt broker Uniwersytetu Jagiellońskiego
imię i nazwisko:
telefon: + 48 12 664 42 00
email: cittru@uj.edu.pl